Участь практичного психолога в заходах, які відбулись у 2020/2021 навчальному році.

Для того щоб реалізувати психологічний супровід розвитку конкретної дитини, практичний психолог має працювати над підвищенням психологічної культури педагогів. Для цього практичний психолог пояснює яка робота проводиться з дітьми, регулярно виступає з повідомленнями на засіданнях педагогічної ради, де роз’яснюються використані наукові підходи в розв’язанні конкретних проблем.

Практичний психолог проводив психологічні тренінги для вихователів на тему: «Креативність і творчість педагога» (жовтень 2020); «Виявлення і подолання стресу в педагогічному колективі» (листопад 2020). Проведено психологічний практикум для педагогів з використанням метафоричних асоціативних карток «Она» (22.12.2020). Виступ на тему: «Презентація методів і прийомів робити з сенсорним обладнанням» під час проблемного семінару «Креативні підходи до організації предметно-ігрового розвивального середовища» (січень 2021). Виступ за темою «Художньо-продуктивна діяльність дітей дошкільного віку та її вплив на всебічний розвиток особистості: психологічний аспект» на семінарі-практикумі «Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників» (березень 2021).

Практичний психолог закладу працює за такими напрямками, як психологічна просвіта, консультування для підвищення психологічної грамотності батьків і вихователів, та самоосвітою.

Для дітей та вихователів старших вікових груп було проведено інформаційно-просвітницьке заняття «СТОП БУЛІНГ: протидія жорстокості та насильства». Дітям було пояснено, що потрібно менше використовувати образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор, що необхідно стати більш дружними.

Практичний психолог брав участь у педагогічних радах та нарадах і робив виступи за такими темами: «Про роботу з дітьми пільгових категорій та з охорони прав дитинства, соціального захисту дітей. Протидія булінгу» (31.08.2020); Вправа-налаштування «Я - очима колег». Діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань з виховання креативної особистості (27.11.2020); Вправа-налаштування "Квітка". Вплив пошуково-дослідницької діяльності на розвиток пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку. Запобігання та протидія булінгу в дитячому середовищі ЗДО. (01.03.2021).

Було проведено консультації для вихователів: «Адаптація новоприбулих» - для вихователя групи раннього віку (15.09.2020); «Кіко та рука» - попередження насильства» (17.11.2020); «Порушення психічного здоров`я дитини» (22.12.2020).

З метою визначення рівня мовленнєвого, комунікативного розвитку дитини, формування позитивного ставлення дітей 2-3 років до основних рухів та емоційного стану дитини продовжено участь у Всеукраїнському експерименті «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу (2018-2021)».

15.12.2020 було проведено в режимі ZOOM-конференції навчально-практичний семінар для практичних психологів закладів дошкільної освіти за темою «Розвиток відчуття та сприймання дітей дошкільного віку. В ході роботи опрацьовано великий практичний матеріал, проаналізовані результати використання діагностичних та розвивальних методик.

Участь практичного психолога в заходах, які відбулись у 2019/2020 навчальному році.

З жовтня 2019 року проводився семінар для вихователів (6 зустрічей) з метою розвитку навиків професійної саморегуляції, ефективного спілкування з учасниками навчально-виховного процесу та адміністрацією, в якому були задіяні 11 вихователів. До Тижня інновації проведено психологічний практикум для педагогів з використанням метафоричних асоціативних карток «Парасольки» (20.11.2019).

Практичний психолог закладу працює за такими напрямками, як психологічна просвіта, консультування для підвищення психологічної грамотності батьків і вихователів, та самоосвітою.

Для дітей та вихователів старших вікових груп було проведено інформаційно-просвітницьке заняття «СТОП БУЛІНГ: протидія жорстокості та насильства». Дітям було пояснено, що потрібно менше використовувати образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор, що необхідно стати більш дружними. Вихователі переконалися, що булінг в ЗДО можуть спровокувати дорослі, бо діти старшого дошкільного віку одразу сприймають ставлення авторитетних дорослих до інших і беруть це ставлення за зразок. Вихователями взято до увагу надану інформацію.

Практичний психолог брав участь у педагогічних радах та нарадах і робив виступи за такими темами: «Про роботу практичного психолога в ЗДО. План роботи» (30.08.2019); «Про роботу з дітьми пільгових категорій та з охорони прав дитинства, соціального захисту дітей у закладі дошкільної освіти» (08.09.2019, 22.01.2020); Вправа-налаштування «Хвилинка масажу» (04.12.2019); «Про психологічний клімат в колективі: співпраця педагогів та молодшого обслуговуючого персоналу» (13.03.2020); вправа-налаштування «Галявина очікувань», доповідь «Психологія особливості дитячої творчості» (28.02.2020); «Про стан психологічної роботи в групах закладу» (27.05.2020), «Аналіз соціально-педагогічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі» (29.05.2020).

Було проведено консультації для вихователів: «Адаптація новоприбулих» - для вихователів груп раннього віку (19.09.2019); «Психологічні новоутворення дошкільника» (16.10.2019); «Кіко та рука» - попередження насильства» (20.11.2019); «Про протидію булінгу в закладах дошкільної освіти» (12.12.2019); «Порушення психічного здоров`я дитини» (05.02.2020); «Психологічні новоутворення дошкільника (09.03.2020).

Виступав на батьківських зборах: «Адаптація дитини у дошкільному закладі. Особливості психофізичного розвитку дітей 2-3 років» (11.09.2019); «Особливості психофізичного розвитку дітей 3-5 років і основні завдання виховання» (12.09.2019); «Психологічна готовність дітей до шкільного навчання. Адаптація та дезадаптація дитини в школі. Особливості психофізичного розвитку дітей 5-6 років». (13.09.2019); «Звідки приходить неслухняність? Психологічні корені неслухняності» (20.12.2019); «Сімейні традиції як складова психологічного здоров’я родини» (15.12.2019).

З метою визначення рівня мовленнєвого, комунікативного розвитку дитини, формування позитивного ставлення дітей 2-3 років до основних рухів та емоційного стану дитини взято участь у Всеукраїнському експерименті «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу (2018-2021)».

Участь практичного психолога в заходах, які відбулись у 2018/2019 навчальному році.

З грудня 2018 року проводився семінар для вихователів (8 зустрічей) з метою розвитку навиків професійної саморегуляції, ефективного спілкування з учасниками навчально-виховного процесу та адміністрацією, в якому були задіяні 11 вихователів.

Практичний психолог закладу працює за такими напрямками, як психологічна просвіта, консультування для підвищення психологічної грамотності батьків та вихователів.

Практичний психолог брав участь у педагогічних радах та нарадах і робив виступи за такими темами: «Про роботу практичного психолога в ЗДО. План роботи» (30.08.2019); «Про протидію булінгу в закладах дошкільної освіти» (12.12.2018); «Про роботу з дітьми пільгових категорій та з охорони прав дитинства, соціального захисту дітей у закладі дошкільної освіти» (17.01.2019); «Про психологічний клімат в колективі: співпраця педагогів та молодшого обслуговуючого персоналу» (19.03.209); «Про стан роботи психологічної служби за 2018/2019 н.р.» (19.04.2019).

Проводив консультації для вихователів: «Адаптація новоприбулих» - для вихователів груп раннього віку (19.09.2018); «Психологічні новоутворення дошкільника» (15.10.2018); «Кіко та рука» - попередження насильства (20.11.2018); «Порушення психічного здоров`я дитини» (05.02.2019»; «Психологічні новоутворення дошкільника (20.03.2019).

Виступав на батьківських зборах: «Адаптація дитини у дошкільному закладі. Особливості психофізичного розвитку дітей 2-3 років» (07.09.2018); «Вплив родини та дошкільного закладу на розвиток емоційної сфери дітей. Особливості психофізичного розвитку дітей 3-5 років» (12.09.2018); «Психологічна готовність дітей до шкільного навчання. Адаптація та дезадаптація дитини в школі. Особливості психофізичного розвитку дітей 5-6 років». (15.09.2018); «Звідки приходить неслухняність?» (14.12.2018); «Сімейні традиції як складова психологічного здоров’я родини» (15.12.2019); «Психологічний супровід освітнього процесу в закладі дошкільної освіти: підсумки та завдання (виступ на Раді закладу 26.02.2019); «Психічне здоров’я - складова частина здоров’я малюків» (15.05.2019); «Як подолати батьківські страхи перед школою» (15.05.2019); Виступ на загальних батьківських зборах (25.05.2019).

Практичний психолог брав активну участь у семінарі-практикумі для вихователів закладів дошкільної освіти Шевченківського району «Сучасні форми роботи з родиною», в якому підготувала та провела ділову гру «Ключ».

Участь практичного психолога в заходах, які відбулись у 2017/2018 навчальному році.

З грудня 2017 року проводився семінар для вихователів (8 зустрічей) з метою розвитку навиків професійної саморегуляції, ефективного спілкування з учасниками навчально-виховного процесу та адміністрацією, в якому були задіяні 10 вихователів.

Практичний психолог брав участь у педагогічних радах та нарадах і робив виступи за такими темами: «Про роботу практичного психолога в ДНЗ. План роботи» (31.08.2017); «Про стан роботи в ЗДО щодо соціального захисту дітей пільгового контингенту» (19.02.2018); «Про готовність дітей старших груп до відвідування загальноосвітніх навчальних закладів» (29.03.2018); «Аналіз соціально-педагогічних та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі» (25.05.2018).

Проводив консультації для вихователів: «Адаптація новоприбулих» - для вихователів груп раннього віку (19.10.2017); Емоційні намистинки для маленької дитинки – емоційно-розвивальне середовище (10.11.2017); «Кіко та рука» - попередження насильства (20.11.2017); «Розвиток емоційно-вольової сфери» - для вихователів середніх груп (04.12.2017).

Виступав на батьківських зборах: «Адаптація дитини у дошкільному закладі. Особливості психофізичного розвитку дітей 2-3 років» (07.09.2017); «Вплив родини та дошкільного закладу на розвиток емоційної сфери дітей. Особливості психофізичного розвитку дітей 3-5 років» (12.09.2017); «Психологічна готовність дітей до шкільного навчання. Адаптація та дезадаптація дитини в школі. Особливості психофізичного розвитку дітей 5-6 років». (15.09.2017); «Робота практичного психолога в закладі освіти (виступ на Раді закладу 11.02.2018); «Психічне здоров’я - складова частина здоров’я малюків» (15.05.2018); Виступ на загальних батьківських зборах (25.05.2018).

Практичний психолог підготувала проведення навчально-практичного семінару для практичних психологів закладів дошкільної освіти Шевченківського району за темою: «Інклюзивна освіта в дитячому садку», тема виступу «Алгоритм роботи навчальних закладів з надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Корекція.» (19.12.2017) та брала активну участь у методичному мості між педагогічними працівниками ЗДО та ЗЗСО № 135 ім. К.Ольшанського, тема виступу «Пізнавальний розвиток дитини як готовність до шкільного навчання» (10.01.2018).

Кiлькiсть переглядiв: 860