Робота зі зверненнями громадян

/Files/images/1/1468056821.jpg

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 279 Харківської міської ради» (далі – ЗДО) проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2019 року.

Всього протягом 2019 року до закладу надійшло 91 звернення, що на 7 більше ніж у 2018 році. Із загальної кількості звернень, адміністрацією опрацьовано 5 письмових та 86 усних. В 2019 році в порівнянні з 2018 роком поступило 2 колективних звернення. Всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Серед питань, які порушувались найчастіше, зустрічаються питання щодо електронної черги, влаштування до ЗДО, збереження місця під час літнього оздоровчого періоду, видачі документів на дітей у зв`язку з вибуттям до школи або з інших причин. Особливе місце займають звернення батьків дітей соціально не захищених категорій: це багатодітні сім’ї, малозабезпечені, внутрішньо переміщені, сім’ї дітей-інвалідів тощо.


Інформація про звернення громадян до керівника закладу дошкільної освіти № 279 за 2019 рік

Рік Навчально виховний заклад (ЗЗСО, ЗДО, ЗПО) Скарги Звернення
Виховання та навчання дітей Питання діяльності навчально-виховних закладів Питання про роботу (працевлаштування, звільнення, тощо) Питання виробничого характеру Питання особистого характеру Колективні звернення Питання з харчування
2019 ЗДО № 279 2 76 0 9 0 3 1 0

1. Запит Департаменту служб у справах дітей Харківської міської ради від 14.08.2019 № 217 щодо дитини Клеймьонова М.П.

2. Адвокатський запит Братух М.М. від 14.09.2019 щодо дитини Клеймьонова М.П.

3. Адвокатський запит Гринченко Т.М. від 05.12.2019 № 05/12 щодо дитини Клеймьонова М.П.

Кiлькiсть переглядiв: 467