/Files/images/1/unnamed111.jpg

Закон України "Про освіту", ст. 41

Лист ДСЯОУ від 25.05.2019 №01/01-22/1333 "Щодо окремих питань формування системи забезпечення якості освіти".

Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО

Стратегія розвитку комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 279 Харківської міської ради" на 2021-2025 роки

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в комунальному закладі "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 279 Харківської міської ради"

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу закладу дошкільної освіти № 279


Для глибшого розуміння, внутрішня система забезпечення якості освіти — це сукупність умов, процедур та заходів у закладі, що забезпечують ефективність освітніх і управлінських процесів.

Внутрішня система реалізується на таких засадах:

  • орієнтація на замовника послуг (дітей та їхніх батьків), завоювання його довіри;
  • цілепокладання відповідно до визначених напрямів розвитку закладу та створення умов для задіяння всіх працівників до забезпечення якості дошкільної освіти;
  • взаємопов’язаність процесів діяльності закладу;
  • зорієнтованість на поліпшення показників освітнього процесу, підвищення задоволеності батьків, здатність прогнозувати внутрішні й зовнішні ризики та реагувати на них; прийняття управлінських рішень на основі фактичних даних та розуміння причинно-наслідкових зв’язків і ймовірності непередбачуваних наслідків;
  • управління всіма зацікавленими сторонами, щоб оптимізувати їхній вплив на діяльність закладу.

Частиною третьою статті 41 Закону України «Про освіту»визначено, що внутрішня система може мати такі основні складові:

  • стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти;
  • система та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти;
  • оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної (науково-педагогічної) діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників;
  • оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;
  • забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, в тому числі для самостійної роботи здобувачів освіти;
  • забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;
  • створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

/Files/images/1/slide-3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1077