Дидактичні ігри для дітей 3-4 років

/Files/images/images_2_.jpg

Дидактичні ігри та ігрові вправи для дітей 3-4 річного віку з розвитку мовлення, психічних процессів та ігрових навичок.


/Files/images/ec75d3390f56.gif

Дидактичні ігри та ігрові вправи для дітей 3-4 річного віку з розвитку мовлення, психічних процесів та ігрових навичок.

Ситуація розвитку дитини в молодшому дошкільному віці являє собою ситуацію спільної діяльності дитини з дорослим. Зміст цієї діяльності має бути спрямоване на розширення уявлень про навколишню дійсність, розвиток мовлення, вдосконалення психічних процесів і ігрових навичок дитини. Приступаючи до занять зі своєю дитиною, пам'ятайте, що ігрові дії дитини 3-4 річного віку ґрунтуються на діях з іграшками чи на прагненні отримати предмет в руки. У цьому віці для малюка характерна особлива зацікавленість предметним світом. Постарайтеся ігри та ігрові вправи, пропоновані малюкові, розподілити за темами: «Іграшки», «Домашні тварини», «Дикі тварини», «Посуд», «Меблі» і т.д. Весь ігровий і мовленнєвий матеріал підбирається з урахуванням його поступового ускладнення. Лексичний матеріал закріплюйте в повсякденному житті, ігри та ігрові вправи використовуйте багаторазово.

«Підберемо ПАРУ»

Мета: закріпити словник іменників за темою «Іграшки», вчити встановлювати подібність предмета з його зображенням на картинках, удосконалювати зорове сприйняття.

ОБЛАДНАННЯ: іграшки (м'яч, лялька, ведмедик і т.д.), предметні картинки із зображенням цих іграшок.

Розгляньте разом з дитиною іграшки та предметні картинки. Назвіть кожну з них. Попросіть дитину взяти в руки одну з картинок і знайти іграшку відповідну їй.

«ЧИМ ГРАЮТЬ І що вдягати».

МЕТА: закріпити в словнику дитини назви іграшок, предметів одягу, основних дій з ними.

ОБЛАДНАННЯ: предметні картинки із зображенням іграшок і предметів одягу.

Розкладіть на столі предметні картинки і запропонуйте дитині сказати, що на них зображено. Попросіть малюка показати і назвати предмети, з якими можна грати. Спонукаючи його відповідати фразою: «Я граю машиною». Потім попросіть дитину назвати предмети одягу та основна дія з ними: «Пальто надягають». В кінці гри підведіть підсумок: машиною, кубиком грають. Пальто, сорочка, шкарпетки, сукня надягають - це одяг.

«Що змінилося»

МЕТА: закріплювати в словнику дитини іменники з теми: «Іграшки», «Одяг», «Меблі» і т.д., сприяти розвитку уваги і короткочасної зорової пам'яті.

ОБЛАДНАННЯ: іграшки або предметні картинки по темі 5-7 штук.

Розставте або розкладіть на столі іграшки або предметні картинки і попросіть дитину назвати їх. Запропонуйте малюкові закрити очі і змініть розташування іграшок або картинок на столі. Розплющивши очі, дитина повинна відгадати, які іграшки або картинки переставив дорослий.

«Чудесний мішечок»

МЕТА: закріплювати в словнику дитини слова з теми: «Іграшки», «Фрукти», «Овочі» і т.д., вчити розрізняти предмети на дотик, удосконалювати тактильне сприйняття.

ОБЛАДНАННЯ: мішечок, предмети по темі.

Запропонуйте дитині дістати з «чудесного мішечка» певний предмет. Малюк повинен знайти його на дотик, не заглядаючи в мішечок. Ускладнити завдання можна, поклавши в мішечок предмети різного розміру (великі, маленькі). У цьому випадку дитині пропонується знайти в мішечку вказаний дорослим предмет.

Кiлькiсть переглядiв: 33556