Адміністративно-господарська та фінансова робота

/Files/images/768987.gif

З метою зміцнення матеріально-технічної бази дитячого садка плануються адміністративно-господарські та фінансові заходи, спрямовані на створення розвиваючого життєвого простору дитини в дитячому саду: оснащення спортивних майданчиків, музичних залів, медичних кабінетів, благоустрій та озеленення території, ремонт приміщень, придбання меблів, ігрового матеріалу.

/Files/images/img_0978.jpg/Files/images/img_0980_1.jpg

Ці питання розглядаються

на виробничих нарадах 4 рази на рік,
на нарадах при завідувачі- щомісяця,
на загальних зборах колективу у вересні і серпні,
на засіданнях ради закладу 4 рази на рік
Протягом П`ЯТИ років з 2012 по 2017 рік в ЗДО була проводиться інвентаризація всіх придбаних матеріалів.
Наш завідувач господарством Олена Григорівна Дружиніна провела з цього питання посилену роботу: всі матеріали в наявності та оприбутковані. Питання розвитку матеріально-технічної бази на даний момент є дуже важливими, оскільки дитячий садок тільки стає "на ноги". І тут величезну допомогу надають наші батьки.
ДЯКУЄМО ВСІМ ЗА ЦЕ.

/Files/images/img_0972.jpg/Files/images/img_1006.jpg/Files/images/img_1017_1.jpg/Files/images/img_1020.jpg

НАШІ НАДБАННЯ

Організація господарської діяльності:

Господарська діяльність здійснюється згідно з річним планом. У дошкільному закладі створені всі умови для успішного виконання завдань виховання і навчання всебічно розвиненої, здорової, соціально - зрілої особистості психологічно і фізично готовою до подальшого життя.
Матеріально - технічна база ЗДО в задовільному стані. Заклад забезпечено обладнанням, меблями та м'яким інвентарем.
Важливим аспектом функціонування дошкільного закладу є стан приміщення, території, групових кімнат. Територія установи та розташовані на ній приміщення відповідають санітарним нормам, загальна площа будівлі складає 976 кв. м, площа земельної ділянки 7639 га.
Для відновлення роботи дошкільного закладу за рахунок бюджетних коштів було проведено капітальний ремонт приміщень шести груп, харчоблоку, пральні, медичного кабінету, службових приміщень і холів на першому і другому поверхах. З місцевого бюджету були виділені кошти для оснащення матеріально - технічної бази: встановлено обладнання на харчоблок і пральню, придбано ліжка, столи і стільчики дитячі, шафи для роздягання і для рушників, а також матраци, подушки. На прогулянкових майданчиках встановлено 4 ігрових майданчики.
Значну спонсорську допомогу надали батьки вихованців. Залучення позабюджетних коштів дозволили провести заходи, які підтримали матеріальну базу закладу.
З їх допомогою придбано: корпусні меблі для іграшок і дидактичних посібників, комплекти постільної білизни, рушники, посуд, ковдри, гардини у всі приміщення, іграшки, дидактичні посібники, спортивне обладнання, канцтовари для організованої навчальної діяльності.
Дошкільна установа розрахована на 6 груп, 2 групи функціонували протягом року. У серпні 2013 відновлена ​​робота ще в 2 групах. Всі приміщення ЗДО відповідають не тільки санітарно - гігієнічним нормам, а й сучасним вимогам до їх естетизації.
Територія закладу огороджена (встановлена ​​нова огорожа), обладнано 6 групових майданчиків з тіньовими навісами по числу груп, що містяться задовільно, встановлено ігрове обладнання: 6 пісочниць, 2 гойдалки двійні (підвісні), 2 гойдалки - балансири, лавочки, фізкультурна майданчик, є господарський майданчик.

/Files/images/img_1025_2.jpg/Files/images/img_1026.jpg/Files/images/img_1030_1.jpg/Files/images/img_1028.jpg

На території розташовано фізкультурна майданчик, функціонують земельні ділянки під город і квітники. Озеленення постійно оновлювалося протягом усього року - проводилося вирубка старих дерев.
Зміст і пристрій будівлі і території установи відповідає санітарним нормам влаштування і утримання дитячих дошкільних установ. Технічний стан будівлі задовільний.
Однак необхідно дообладнати спортивний майданчик, виготовити обладнання для футбольного та баскетбольного поля. Вихователям груп необхідно відновити і виготовити дидактичні матеріали для батьків з питань узгодження дій сім'ї та педагогічних працівників, щодо зміцнення здоров'я дітей, поліпшення адаптації дітей до умов ясел - садка.
Отже, для перебування дітей в установі та організації навчально - виховного процесу створені достатні умови.

/Files/images/img_1128.jpg/Files/images/img_1134.jpg

Протягом січня – серпня 2019 року було виконано такі роботи:

1. Ремонт фасаду будівлі (8 м2 ).

2.Ремонт та фарбування цоколя (250 м/п).

3. Встановлення відмосток навколо прогулянкових павільйонів (30м2).

4. Фарбування майданчика для сміттєзбірника та майданчика «Дитячий паркінг» (12 м2 ).

5. Частковий ремонт та фарбування огорожі (137,5м/п).

6. Облаштування майданчиків, квітників (151 м2).

7. Косметичний ремонт зовнішніх сходів (5 шт.).

8. Фарбування малих форм та ігрових майданчиків (35 шт.).

9. Фарбування бордюрів, поребриків, каналізаційних люків (7 шт., 550м/п).

10. Фарбування пожежних сходів (25 м2).

11. Фарбування внутрішніх дверей (5 шт.).

12. Ремонт та обслуговування теплової рамки.

13. Заміна освітлювальних приладів та ламп (53 шт.) – 2336 грн.

14. Обслуговування оргтехніки.

15. Фарбування стін груп та службових кабінетів (9 каб.).

16. Переустановлення труб для гарячого водопостачаня в 2 цехах на харчоблоці.

17. Фарбування підлоги лаком- (69 м2).

18. Ремонти технологічного обладнання (4 шт.).

Придбано для зміцнення матеріально-технічної бази:

1. Придбано фільтри (змінні) для води на харчоблок.

2. Придбано шафу-купе (1 шт.).

3.Придбано МФУ (1 шт.).

4. Придбано водонагрівачі (5 шт.).

5. Придбано господарчий інвентар, будівельні матеріали, миючі засоби та засоби для чищення, пральний порошок.

6. Придбано медичні препарати.

7. Придбано канцелярські товари.

8. Придбано дидактичні ігри.

9. Придбано спецодяг.

10. Придбано мікрохвильову піч.

11. Придбано вафельні рушники – (37 шт.), махрові рушники (120 шт.), вафельне полотно (100 м2).

12. Придбано костюми для художньої самодіяльності (6 шт.), гардини на групи – 2 шт. (12 м), декорації для музичної зали (гардини).

13. Придбано посуд дитячий,(120 компл.).

14.Оформлено передплату на професійні періодичні видання.

15. Проведені протипожежні заходи.

Все поставлено на облік згідно актів оприбуткування.

Кiлькiсть переглядiв: 1309

КАЛЕНДАР СВЯТ ТА ПОДІЙ

Дата останньої зміни 20 Листопада 2019

Фотогалерея