ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Пропоную Вам пройти тест для визначення рівня психофізичного розвитку Вашої дитини. Психофізичний розвиток відображає прогресивні зміни психіки, що зумовлюють формування особистості людини. Результати діагностування прийдуть Вам в особисті повідомлення на указану електронну адресу.

Рівень психофізичного розвитку дитини 2-3 років

Рівень психофізичного розвитку дитини 3-5 років

Рівень психофізичного розвитку дитини 5-6 років


До вашої уваги пропонуються тести, які допоможуть Вам проаналізувати знання, отримані вашою дитиною на заняттях відповідно до традиційної програми.

За допомогою тестів здійснюється закріплення і перевірка отриманих знань, та виявлення тих тем, які дитина не засвоїла з різних причин.

Дані тести є навчальними і готують дитину до навчання в школі, їх можна використовувати в якості перевірки індивідуальних знань дитини.

Тести проводяться не всі відразу, а в різний час, коли у дитини хороший настрій. Не обов'язково проводити всі запропоновані тести, виберіть декілька.


До уваги батьків дітей закладу дошкільної освіти № 279.
Діагностування дітей старшого дошкільного віку.

Методика "Вибери потрібне обличчя" для хлопців

Методика "Вибери потрібне обличчя" для дівчат

Експериментальна бесіда щодо визначення «Внутрішньої позиції школяра» (розроблена Н.І. Гуткіною)


Тест "Чого не вистачає?", розроблений Р. С. Немовим

Завдання

Дитині пропонуються 7 малюнків, на кожному з яких не вистачає якоїсь важливої ​​деталі, або щось намальовано неправильно.

Проводячи діагностику фіксуйте час, витрачений на виконання всього завдання за допомогою секундоміра.

/Files/images/psiholog/01_clip_image002_0000.jpg

Оцінка результатів

  • 10 балів(дуже високий рівень) - дитина назвала всі 7 неточностей менш ніж за 25 секунд.
  • 8-9 балів (високий) - час пошуку всіх неточностей зайняв 26-30 секунд.
  • 4-7 балів (середній) - час пошуку зайняв від 31 до 40 секунд.
  • 2-3 бали (низький) - час пошуку склав 41-45 секунд.

Тест для дошкільнят № 1

1. Назви своє прізвище, ім'я, по батькові?

2. Назви адресу, де проживаєш ти та твоя сім'я?

3. Як звуть твою маму, тата, братика або сестричку, бабусю, дідуся?

4. Які професії у твоїх батьків?

5. У якому місті ти живеш?

Тест для дошкільнят № 2

Тест для дошкільнят № 3

Тест для дошкільнят

Тест для дошкільнят (5-6 років)

Методика "Четвертий зайвий"

Тест "Знайди відмінності"

Виявляє рівень розвитку спостережливості.

Завдання

Приготуйте два однакових малюнка, що відрізняються один від одного 5 -10 деталями (такі завдання зустрічаються в дитячих журналах, в розвиваючих книгах-прописах).Дитина розглядає малюнки1-2 хвилин, потім розповідає про знайдені нею відмінності. Приклад малюнків:

/Files/images/psiholog/photo_2021-08-12_22-26-21 (2).jpg

Дитина дошкільного віку з високим рівнем спостережливості повинна знайти всі відмінності.

Тест "Десять слів"

Допомагає вивчити довільне запам'ятовування і слухову пам'ять, а також стійкість уваги та вміння концентруватися.

Завдання

Підготуйте набір односкладових або двоскладових слів, не пов'язаних між собою за змістом. Наприклад: стіл, калина, крейда, рука, слон, парк, хвіртка, вікно, бак, собака. Умова проведення тесту - повна тиша. На початку скажіть: "Зараз я хочу перевірити, як ти вмієш запам'ятовувати слова. Я буду говорити слова, а ти слухай уважно і постарайся їх запам'ятати. Коли закінчу, повториш стільки слів, скільки запам'ятаєш в будь-якому порядку". Всього проводиться 5 пред'явлень слів, тобто після першого перерахування і повтору дитиною запам'ятованих слів, Ви знову вимовляєте ті ж 10 слів: "Зараз я повторю слова ще раз. Ти знову спробуй запам'ятати їх і повторити ті, які запам'ятав. Називай і ті слова, які говорив минулого разу, і нові, які запам'ятаєш". Перед п'ятим пред'явленням скажіть:"Зараз я назву слова в останній раз, а ти постарайся запам'ятати трохи більше". Крім інструкції ви не повинні більше нічого говорити, можна лише підбадьорювати.

Тест "Чого не вистачає?"

Це і тестове завдання, і проста, але дуже корисна гра, що розвиває зорову пам'ять. Використовуються іграшки, різні предмети або малюнки. Перед дитиною викладаються малюнки (або іграшки) - до десяти штук. Вона дивиться на них 1-2 хвилини, потім відвертається, а Ви міняєте щось, прибираючи або переставляючи, після чого дитина повинна подивитися і сказати, що змінилося. При гарній зорової пам'яті дитина легко помічає зникнення 1-3 іграшок, переміщення їх в інше місце.

Тест "Складання розповіді по малюнках"

Часто використовується психологами для виявлення рівня розвитку мовлення, логічного мислення. Підберіть малюнки із серії "історії-комікси", розріжте їх. Для старшого дошкільного віку досить 4-5 малюнків, об'єднаних одним сюжетом. Малюнки перемішуються і пропонуються дитині: "Якщо розташувати ці малюнки послідовно, вийде історія, а щоб правильно розкласти, потрібно здогадатися, що було на початку, що в кінці, а що - в середині. "Нагадайте, що розкладати потрібно зліва направо, по черзі, поруч, в довгу смужку.

/Files/images/psiholog/корм.jpeg

Високий рівень виконання завдання: дитина правильно склала малюнки, змогла скласти по них розповідь, використовуючи розповсюджені речення.

Завдання на розвиток зв'язного мовлення та уяви

Багато дітей не можуть чітко та правильно сформулювати свою думку, опи­сати подію, висловити свої емоції. Тому важливо з раннього віку розвивати зв’язне мовлення дитини – спонукати її спілкуватися, розповідати про поба­чене, ділитися своїми враженнями.

Пропонуємо такі поради щодо того, як навчити дітей розповідати:

Долучайте малюка до розповідання казки.

Проговорюйте речення не до кінця й дайте дитині змогу закінчити думку, доповнивши речення одним чи кількома словами.

Розпочинайте переказування із невеликих за обсягом текстів із про­стим сюжетом, наприклад, казок.

Допомагайте розповідати, ставлячи уточнювальні запитання.

Не квапте дитину, дайте їй змогу подумати, що вона хоче сказати, пригадати.

Переглядайте разом мультфільми, відвідуйте лялькові вистави. Піс­ля перегляду обговорюйте сюжет, пропонуйте сину чи доньці описати пер­сонажів – їхню зовнішність, характер.

Використовуйте для мовленнєвої роботи з малечею сюжетні карти­нки до відомих їй літературних творів. Спочатку разом обговоріть картинку, а відтак попросіть самостійно розповісти про те, що на ній зображено, чи про окремий її фрагмент. Ефективним методом розвитку зв’язного мовлення є розповідання за серіями сюжетних картин на основі літературних творів (методика А. Богуш, Н. Гавриш).

Навчайте дитину вигадувати сюжетні розповіді, наприклад, про іграшки, персонажів відомих казок, мультфільмів тощо.

Нагадуйте їй про певні події з її досвіду та пропонуйте розпові­сти про них.

Стежте, щоб дитина говорила повними поширеними реченнями, і відповідно висловлюйтеся самі. Адже малюки копіюють мовлення до­рослих.

/Files/images/psiholog/A531377B-5A8D-4000-B248-6F70606D0C13.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 109