Інноваційні педагогічні технології, які використовуються в освітньому процесі

КЗ «ДНЗ № 279»

Сучасна освіта потребує від фахівців професіоналізму, мобільності, здатності до творчого використання нової інформації та освітніх технологій на практиці. У ЗДО впроваджується інноваційна освітня діяльність, яка сприяє підвищенню якості освітнього процесу. Інноваційні педагогічні технології- це цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в освітню практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів. Вони охоплюють освітній процес ЗДО від визначення мети до результатів. Інноваційний потенціал дошкільного навчального закладу залежить від кількості педагогів, які з яскраво вираженим новаторським духом завжди першими сприймають нове як позитивне. Вони вміють розв'язувати нестандартні завдання, часто самі створюють досвід роботи і розробляють власні педагогічні інновації. Інноваційна компетентність педагога - це система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми. Компонентами інноваційної компетентності педагога ЗДО є:

- поінформованість про інноваційні педагогічні технології;

- належне володіння їх змістом і методикою;

- висока культура використання інновацій в освітній роботі;

- особиста переконаність у необхідності застосування інноваційних педагогічних технологій.

Інноваційні педагогічні технології, які використовуються в освітньому процесі ЗДО № 279:

№ з/п
Назва технології
П.І.Б. педагога
1.
Технологія особистісно орієнтованої освіти
Вихователі всіх вікових груп
2.
Технологія інтегрованого навчання та виховання
Вихователі всіх вікових груп
3.
Технології створення сучасного інформаційного освітнього середовища для дитини (критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та у приватному спілкуванні; інформаційна й медіа-грамотність педагога; володіння, практичне застосування цифрових інструментів Google, YouTube, мобільного додатку Viber, Facebook; створення презентацій (PowerPoint) тощо)
Вихователь-методист
Брусенцова А.О.
4.
Технологія розвитку творчої особистості - ТРВЗ (Г. Альтшуллера)
Вихователь
Усова М.С.
5.
Технологія розвитку пам'яті і мовлення з використанням прийомів ейдетики та мнемотехніки (Є.В. Антощук)
Практичний психолог
Неєлова В.В.
6.
Методика мовленнєвого розвитку дошкільників «Мовленнєвий компонент дошкільної освіти» (А.М. Богуш)
Вихователі всіх вікових груп
7.
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності (А. Богуш, Н.Гавриш)
Вихователі всіх вікових груп
8.
Методика українознавства у дошкільному закладі (А. Богуш, Н. Лисенко)
Вихователі всіх вікових груп
9.
Методика використання схем-моделей у лексико-граматичній роботі з дошкільниками: опис іграшок, одягу, посуду, овочів, фруктів, пір року; мнемічні схеми-моделі для заучування віршів (О. Білан, К Крутій)
Вихователь
Гриньова Т.Ю.
10.
Методика «Виховуємо казкою»: нетрадиційні методи роботи з казкою (Л. Фесюкова)
Вихователь
Книш А.В.
11.
Гуманістична педагогіка В.О. Сухомлинського (уроки мислення серед природи; уроки милування, уроки доброти, уроки патріотизму, уроки в кімнаті казки, слухання «музики природи», «Школа виховання добрих почуттів»)
Вихователь
Огаркова Н.О.
12.
Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з образотворчого мистецтва (Л.Шульга)
Вихователь
Усова М.С.
13.
Технологія фізичного виховання дітей М. Єфименка («Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей»)
Інструктор з фізичної культури
Брусенцова А.О.
14.
Здоров'язбережувальні та здоров'яформувальні технології:
· профілактичні (різні види самомасажу; ходіння по «доріжках здоров'я»; коригувальні вправи на профілактику плоскостопості, постави; оздоровча ходьба в середньому темпі; оздоровчий біг; загартовувальні процедури тощо);
· профілактично-лікувальні (фітотерапія, аромотерапія (ароматизація приміщення), вживання фітонцидів, вживання «добрих слів» тощо);
· оздоровчі технології терапевтичного спрямування (арттерапія, пісочна терапія, сміхотерапія, казкотерапія, музикотерапія, кольоротерапія, ігротерапія, пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки), дихальна гімнастика, фітбол-гімнастика, психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми), зорова гімнастика, коригувальна гімнастика, міогімнастика (вправи для язичка), чирлідинг, бебі-йога тощо)
Інструктор з фізичної культури
Брусенцова А.О.
15.
Інтерактивні технології розвитку мови та комунікативно-мовленнєвої компетенції дитини
Вихователь
Перекрест М.Г.
16.
Ігрові технології (ігри на розвиток великої та дрібної моторики; ігри з використанням м'яких модулів; різновиди сучасних настільно-друкованих та заламінованих дидактичних ігор; різновиди рухливих ігор з атрибутами й без, народних ігор тощо)
Вихователь
Бойко С.М.
17.
Ігрова квест-технологія
Вихователь-методист
Рєпіна Л.Л.
18.
Контактний театр та театр живих тіней
Музичний керівник
Кучма Г.Є.

/Files/images/3/IMG-2e92014149670dd902a51ed767ee2272-V.jpg /Files/images/3/20190225_103254.jpg

/Files/images/4/20190611_105510.jpg /Files/images/5/20191120_100829.jpg

/Files/images/4/20190410_100117.jpg /Files/images/5/20180320_153904.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 518