Група № 4 "Червона шапочка"

для дітей 5-го року життя

ВИХОВАТЕЛЬ ГРУПИ : РЄПІНА ЛІЛІЯ ЛЕОНІДІВНА

СТАЖ РОБОТИ 9 РОКІВ, ОСВІТА ВИЩА, ФАХОВА

/Files/images/gruppa__4/ЛИЛЯ.jpg

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ : ШТИХ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

/Files/images/gruppa__4/d48f925b071fd8a81af8a246f27a51e9.jpg


Девіз групи:

В групі "Шапочка Червона"
Найважливіша мета,
Щоб росли здорові діти,
Вміли вчитись і радіти.
Розмовляли чітко, гарно,
Час не витрачали марно.
Щоб були і сильні, мужні,
Та на заздрість усім дружні!!!


Розклад освітньої діяльності

на 2020/2021 навчальний рік

Вікова група Середній дошкільний вік (п’ятий рік життя) Група № 4
Тиждень І-ІІІ
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- -
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.20
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.20
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- -
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.20
2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.20
2. Мовленнєва діяльність 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20
Тиждень ІІ-ІV
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- -
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.20
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.20
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- -
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички 9.00-9.20
9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички 9.00-9.20
9.30-9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20

Навчаємось граючись

Дитсадок - веселий дім.

Тут робота є усім.
Тут майструють,
Тут будують.
Лисові хвоста малюють,
З пластиліну ліплять вовка.
Швидко шиють нитка й голка,
А тому батьки і мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі –
Дитсадочок люблять всі

Художньо- естетичний розвиток

/Files/images/chervona_shapochka/апл.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/апл1.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/апл2.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/плас.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/плас1.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/плас2.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/рис.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/рис1.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/рис3.jpg

Дидактичні ігри з пізнавального розвитку (ознайомлення з природою та навколишнім світом)

БУКЕТ

Мета: поглиблювати навички добирати поєднання квітів; навчати

дітей допомагати один одному.

Матеріал: квіти з однотонного паперу семи кольорів, закріплені

на дротиках чи поличках; зелена панель від мозаїки чи картонний

планшет з отворами для закріплення квітів; пелюстки семи

основних кольорів, різних за формою (розміри пелюсток такі, щоб

дитина могла вільно тримати їх пальцями); вазочка для квітів; веселка

з паперу.

Хід гри

Розпочніть гру з вірша:

ПРОЛІСОК

Я пролісок синенький,

І перший навесні

Сказати вам раденький:

«Кінець! Кінець зимі!»

З-під снігу мій листочок

До сонця простягну,

Ніжний мій дзвіночок

Вітатиме весну.

Катерина Перелісна

Вихователь ставить запитання: «З чим можна порівняти луки (або осінній сад)?». Діти пропонують різні варіанти. Можна допомогти їм загадкою: «Яскраве коромисло над річкою повисло». (Веселка)

На столах перед дітьми лежать таці з різнокольоровими пелюстками різної форми. Діти вибирають пелюстки, які їм сподобалися, називають їх колір та знаходять квітку такого ж кольору. Із правильно знайдених квітів складають букет, який ставлять у вазу. Кожна дитина називає колір своєї квітки в букеті.

Варіант 1. Завдання ускладнюється: потрібно знайти квітку, відповідну вибраним пелюсткам і за кольором, і за формою.

Варіант 2. Діти вибирають пелюстки одного кольору, поєднуються в групу за кольором пелюсток і викладають на столі квітку. Коли завдання виконано, діти уважно розглядають квіти; правильно складену квітку вважають розквітлою. Той, хто впорався із завданням, може скласти букет. У неправильно складеній квітці діти разом замінюють пелюстки й лише потім ставлять її в букет.

Варіант 3. Зі складених квітів діти самостійно збирають три букети: весняний, літній, осінній.

Рекомендовано використовувати вірші про квіти.

«ЖОВТА» ПРОГУЛЯНКА

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кольором, класифікувати

їх; привчати їх разом виконувати завдання.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям назвати все навколо, що має сьогодні

жовте забарвлення: дерева, одяг, транспорт та ін.

ЗНАЙДИ СОБІ ПАРУ

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням; привчати їх разом виконувати завдання.

Матеріал: знайомі дітям тематичні добірки зображень різних

предметів, які можна об’єднати в пари (наприклад, яблука різного

кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру, листочки,

дерева, тварини тощо). За тим же принципом можна підібрати

іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини та ін.

Хід гри

Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім

запитайте в них, що спільного між зображеними на них предметами

і чим вони відрізняються.

Далі на прохання різних тваринок діти вибирають потрібний їм

предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару

(наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин).

Потім пояснюють, за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання

— підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним

столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.

Варіант гри. Діти, які сидять за одним столом, ділять усі картинки

між собою і складають з них пари. Якщо предмети не можна

об’єднати за жодною ознакою, запропонуйте дітям обмінятися ними

з товаришами, щоб підібрати пару самому і допомогти іншим.

ЛИСТОЧКИ

Мета: закріплювати назви дерев, що ростуть на дільниці, знання

про колір, форму, розмір листочка цього дерева; розвивати

уважність.

Матеріал: листочки різних дерев.

Хід гри

Варіант І. Діти по черзі дістають один листочок із кошика

і називають: «Це листочок із клена — кленовий, із берези — бере.

зовий».

Варіант II. Вихователь ходить поза спинами дітей і кожному

до рук кладе листочок, за сигналом вони розглядають їх і біжать до

того дерева, з якого листочок. Коли вихователь підходить, то вони

називають дерево та листочок з нього.

СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ

Мета: учити дітей називати диких та свійських тварин; класифікувати

їх, розвивати мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов

до природи.

Матеріал: набори іграшок «Свійські тварини», бабуся; будинок.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям узяти іграшку, назвати її та «оселити

» там, де вона живе. Якщо це свійська тварина, то дитина ставить

іграшку біля будинку бабусі.

ДИКІ ТВАРИНИ

Мета: учити дітей називати диких тварин; класифікувати їх, розвивати мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до природи.

Матеріал: набори іграшок: «Дикі тварини»; ялинки.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям узяти іграшку, назвати її та «оселити

» її там, де вона живе. Якщо це дика тварина, то дитина ставить

іграшку біля ялинок.

ЗООЛОГІЧНЕ ЛОТО

Мета: закріплювати знання про диких та свійських тварин;

розвивати вміння доводити гру до кінця.

Матеріал: набір розподілених навпіл картинок із зображеннями

тварин.

Хід гри

Перша дитина виставляє на стіл картинку та розповідає про

тварину: як називається, чим харчується, де живе. Друга дитина

підставляє картинку, на якій з одного боку зображена така сама

тварина, а поруч — інша, про іншу вона розповідає сама.

БОТАНІЧНЕ ЛОТО

Мета: закріплювати знання про рослини, квіти; розвивати

вміння доводити гру до кінця.

Матеріал: набір розподілених навпіл картинок із зображеннями

дерев, квітів.

Хід гри

Перша дитина виставляє на стіл картинку та розповідає про

квітку: як називається, кімнатка або вулична, що їй потрібно для росту. Друга дитина підставляє картинку, на якій з одного боку зображена така сама квітка, а поруч — інша, про іншу вона розповідаєсама.

Дидактична гра«НА ЯРМАРОК!»

Мета.

Закріпити знання про геометричні фігури. Розвивати увагу, логічнемислення, вміння доводити свою думку.

Обладнання.

План-схема дороги на ярмарок, на якій за допомогою геометричних фігур зашифрована ~ послідовність руху.

Ігрові дії.

Вихователь пропонує дітям розглянути схему і знайти доріжку, яка веде на ярмарок. А на ярмарок веде та доріжка, на якій залишаються не закресленими всі геометричні фігури, що зображені біля кошика (адже це чарівні геометричні фігури: вони за формою нагадують зображення овочів, які Оленка несе на продаж).

У ході виконання роботи вихователь заохочує дітей до пояснення, чому вони обрали саме ту чи іншу доріжку; просить пояснити, за якими ознаками розпізнали ту чи іншу геометричну фігуру.

/Files/images/chervona_shapochka/памят25.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памя27.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памя15.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памя21.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памят8.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памя22.png

/Files/images/chervona_shapochka/памят4.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памят6.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памят9.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/памят5.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600792961.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600801250.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600806856.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600812558.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600825962.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588600848065.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588601042876.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588601047843.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588601053695.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588601059863.jpg

Підготовка руки до письма.

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588873001721.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588873009161.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588873023811.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588873055204.jpg

/Files/images/chervona_shapochka/FB_IMG_1588873062857.jpg

Звуковая функция ограничена 200 символами
Кiлькiсть переглядiв: 724