Розклад занять на тиждень в КЗ «ДНЗ № 279»

на 2020/2021 навчальний рік

(за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «ДИТИНА»)

/Files/images/82_ZF_orig.gif

Вікова група Ранній вік (третій рік життя) Молодша група (четвертий рік життя)
Група № 5 Група №6
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайомлення із соціумом. 9-00 9-10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15
- 2. Художньо-продуктивна діяльність 9-25 9-40
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
2. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00- 16.10 - 16.00-16.15
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Сенсорний розвиток. 9-00 9-10 1. Логіко-математичний розвиток 9.00- 9-15
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.20- 9.30 2. Ознайомлення із соціумом. 9-25 9-40
- - - -
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- 16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15
2. Сенсорний розвиток** (Конструювання (ІІ, ІV тиждень)). 9.20- 9.30 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9-25 9-40
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайомлення з прирднимо. довкіллям 9.00- 9.10 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00- 9.15
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична). 9.20- 9.30 2. Ознайомлення із соціумом. 9-25 9-40
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 9.20- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9-25 9-40
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00- 16.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 16.00-16.15


Розклад занять на тиждень в КЗ «ДНЗ № 279» на 2020/2021 навчальний рік

(за освітньою програмою для дітей від молодшого до старшого дошкільного віку «Впевнений старт»)

Вікова група Молодша група (четвертий рік життя) Середні групи (п’ятий рік життя) Старша група (шостий рік життя)
Група № 3 Група № 1 Група №4 Група № 2
ПОНЕДІЛОК І/ІІІ тиждень
І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.00- 9-15 1. Мовленнєва діяльність 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Комунікативно-мовленнєва діяльність 9-25 9-40 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30- 9.50 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
- - - - 10.00-10.20 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність - 16.00-16.20 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.00- 9-15 1. Художньо-естетична діяльність (музична) 1. Мовленнєва діяльність 9.00- 9.20 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Сенсорно-пізнавальна діяльність 9-25 9-40 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.30- 9.50 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 - 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.00- 9-15 1. Мовленнєва діяльність 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Комунікативно-мовленнєва діяльність 9-25 9-40 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30- 9.50 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.35-10.00
- - - - 10.00-10.20 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність - 16.00-16.20 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Сенсорно-пізнавальна діяльність 9.00- 9-15 1. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 1. Мовленнєва діяльність 9.00- 9.20 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9-25 9-40 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.30- 9.50 2. Мовленнєва діяльність 9.35-10.00
- - - - 10.00-10.20 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Художнє читання 16.00- 16.15 - 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 4. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Предметно-ігрова діяльність 9.00- 9-15 1. Мовленнєва діяльність 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Сенсорно-пізнавальна діяльність 9-25 9-40 2. Художньо-естетична діяльність (музична) 2. Мовленнєва діяльність 9.30- 9.50 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.35-10.00
- - - 10.00-10.20 3. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Театралізація 16.00- 16.15 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ПОНЕДІЛОК ІІ/ІV тиждень
І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.00- 9-15 1. Мовленнєва діяльність 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Комунікативно-мовленнєва діяльність 9-25 9-40 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30- 9.50 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
- - - - 10.00-10.20 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Художнє читання 16.00- 16.15 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність - 16.00-16.20 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.00- 9-15 1. Художньо-естетична діяльність (музична) 1. Мовленнєва діяльність 9.00- 9.20 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Сенсорно-пізнавальна діяльність 9-25 9-40 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.30- 9.50 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 - 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.00- 9-15 Мовленнєва діяльність 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00- 9.20 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
3. Комунікативно-мовленнєва діяльність 9-25 9-40 Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.30- 9.50 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.35-10.00
- - - - 10.00-10.20 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність - 16.00-16.20 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Сенсорно-пізнавальна діяльність 9.00- 9-15 Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички 9.00- 9.20 1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9-25 9-40 9.30- 9.50 2.Художньо-естетична діяльність (музична) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Театралізація 16.00- 16.15 - Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 - 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Предметно-ігрова діяльність 9.00- 9-15 Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички 9.00- 9.20 1. Особистісний розвиток: соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
Сенсорно-пізнавальна діяльність 9-25 9-40 9.30- 9.50 - 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00- 16.15 Здоров’язберігальна, рухова діяльність Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.20 - 16.00-16.25
Кiлькiсть переглядiв: 732