Розклад занять на тиждень в КЗ «ДНЗ № 279»

на 2019/2020 навчальний рік

(за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «ДИТИНА»)

/Files/images/82_ZF_orig.gif

Вікова група Ранній вік (третій рік життя) Молодша група (четвертий рік життя) Середні групи (пʼятий рік життя)
Група № 3 Група № 1 Група №5 Група № 2
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайомлення із соціумом. 9-00 9-10 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9.20
- 2. Ознайомлення із соціумом. 2. Художньо-продуктивна діяльність 9-25 9-40 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 9.30- 9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
2. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток - 16.00-16.15 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Сенсорний розвиток. 9-00 9-10 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 1. Логіко-математичний розвиток 9.00- 9-15 1. Логіко-математичний розвиток 9.00- 9.20
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.20- 9.30 2. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом. 9-25 9-40 2. Ознайомлення із соціумом 9.30- 9.50
- - - - - 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) -
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- 16.00- 16.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 - 16.00-16.20
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9.20
2. Сенсорний розвиток** (Конструювання (ІІ, ІV тиждень)). 9.20- 9.30 2. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9-25 9-40 2 Ознайомлення з природним довкіллям 9.30- 9.50
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайомлення з прирднимо. довкіллям 9.00- 9.10 1. Ознайомлення із соціумом. 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00- 9.15 1. Ознайомлення із соціумом. 9.00- 9.20
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична). 9.20- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 2. Ознайомлення із соціумом. - 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30- 9.50
- - - - - -
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.00- 9.20
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 9.20- 9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9-25 9-40 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30- 9.50
- - - - - -
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00- 16.10 - 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 16.00-16.15 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 16.00-16.20

Розклад занять на тиждень в КЗ «ДНЗ № 279» на 2019/2020 навчальний рік

(за освітньою програмою для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»)

Вікова група Старший дошкільний вік (шостий рік життя)
Тиждень І-ІІІ
Група № 4 Група № 6 Час
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність (малювання) 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 2. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.35-10.00
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 2. Мовленнєва діяльність 9.35-10.00
3. Мовленнєва діяльність 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 4. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність (музична) 3. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
Тиждень ІІ-ІV
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність (малювання) 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
4. Художньо-естетична діяльність (музична) 5. Художньо-естетична діяльність (малювання) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
6. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 2. Художньо-естетична діяльність (аплікація/ліплення) 9.35-10.00
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
2.Художньо-естетична діяльність (музична) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- - 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- - 16.00-16.25
Кiлькiсть переглядiв: 512

КАЛЕНДАР СВЯТ ТА ПОДІЙ

Дата останньої зміни 20 Листопада 2019

Фотогалерея