Розклад занять на тиждень в КЗ «ДНЗ № 279»

на 2018/2019 навчальний рік

(за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «ДИТИНА»)

/Files/images/82_ZF_orig.gif

Вікова група Ранній вік
(третій рік
життя)
Молодша
група
(четвертий
рік життя)
Середні
групи
(пʼятий
рік життя)
Старші
групи
(шостий
рік життя)
Група № 5 Група № 3 Група № 4 Група № 6 Група № 1 Група № 2
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайом
лення із соціумом.
9-00 9-10 1. Розвиток мовлення
і культура мовленнєвого
спілкування
9.00- 9-15 1. Розвиток
мовлення і
культура
мовленнєвого
спілкування
1. Розвиток
мовлення і
культура
мовленнєвого
спілкування
9.00- 9.20 1. Розвиток
мовлення і
культура
мовленнєвого
спілкування
1. Ознайомлення
із соціумом.
9.00-9.25
9.20 9.35 2. Ознайомлення із соціумом. 9-25 9-40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 9.30- 9.50 2. Ознайомлення із соціумом. 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.35- 10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
2. Здоровʼя
та фізичний розвиток
16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Сенсорний розвиток. 9-00 9-10 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00- 9-15 1. Логіко-математичний розвиток 1. Логіко-математичний розвиток 9.00- 9.20 1. Ознайомлення із соціумом. 1. Логіко-математичний розвиток 9.00-9.25
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Логіко-математичний розвиток 9-25 9-40 2. Ознайомлення із соціумом. 2. Ознайомлення із соціумом 9.30- 9.50 2. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом. 9.35- 10.00
- - - - 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) - 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 10.10- 10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- 16.00- 16.10 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00-16.15 - - 16.00-16.20 4. Здоровʼя та фізичний розвиток 4. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9-15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00- 9.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.00-9.25
2. Сенсорний розвиток** (Конструювання (ІІ, ІV тиждень)). 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9-25 9-40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 2 Ознайомлення з природним довкіллям 9.30- 9.50 2. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.35- 10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Ознайомлення з прирднимо. довкіллям 9.00- 9.10 1. Ознайомлення із соціумом. 9.00- 9.15 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 1. Ознайомлення із соціумом. 9.00- 9.20 1. Логіко-математичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 9.00-9.25
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична). 9.20- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) - 2. Ознайомлення із соціумом. 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.30- 9.50 2. Ознайомлення з соціумом 2. Логіко-математичний розвиток 9.35- 10.00
- - - - - 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10- 10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
16.00- 16.10 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.15 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.20 4. Здоровʼя та фізичний розвиток 4 .Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-00 9-10 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.00- 9-15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.00- 9.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.00-9.25
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ ліплення) - 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9-25 9-40 2. Здоровʼя та фізичний розвиток 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.30- 9.50 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.35- 10.00
- - - - - 3.Ознайомлення. природним довкіллям 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.10- 10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00- 16.10 - 16.00-16.15 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 16.00-16.20 4. Здоровʼя та фізичний розвиток 4. Здоровʼя та фізичний розвиток 16.00-16.25
Кiлькiсть переглядiв: 294