Патріотизм (грец. — батьківщина) — любов до Батьківщини, відданість їй та своєму народу.
Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за
необхідностівіддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином
,
Лист першого заступника міського голови м. Харкова Новака О.М. від 26.07.2022 № 08-21/1684/2-22 щодо порядку застосування державної мови та мов національних меншин України відповідно до чинного законодавства
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИВІД 06.06.2022№ 527 "ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ВИЗНАННЯ ТАКИМ, ЩО ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ, НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 16.06.2015 № 641"
КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛbНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ
План заходів щодо національно-патріотичного виховання в КЗ «ДНЗ № 279» на 2022/2023 навчальний рік
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
І. | Організаційно-методична робота | ||
1. | Систематизувати нормативно-правові та методичні документи з питань патріотичного виховання. | Вересень | Завідувач, вихователь-методист |
2. | Забезпечити висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом у засобах масової інформації, на сайті ЗДО. | Протягом року | Вихователь-методист |
3. | Сприяти інформаційному наповненню куточків національної символіки по групам. | Постійно | Педагогічний колектив |
4. | Провести тиждень української мови «Говоримо українською мовою». | Листопад | Вихователь-методист |
5. | Скласти план роботи з дітьми за тематичними блоками: - Історія міста. - Назва. Чому тут виникло поселення людей? - Вулиці нашого міста. Найбільша площа. - Визначні місця нашого міста. - Праця дорослих. Підприємства нашого міста. - Герб міста. Які символи на ньому зображені. - Видатні люди рідного міста. - Природа, культура рідного міста. - Відпочинок у нашому місті. - Захисники нашого міста. Хто слідкує за порядком і добробутом людей. | Протягом року | Вихователь-методист, творча група |
6. | Провести літературне свято-конкурс читців поезії Т.Г. Шевченка. | Березень | Вихователь-методист |
7. | Відзначення державних свят: - День Незалежності; - День захисника Вітчизни; - День Соборності України. | 24 серпня 14 жовтня 21 січня | Завідувач, вихователь-методист |
8. | Відзначення народних свят: - Свято урожаю, обжинки; - Андріївські вечорниці; - Віночок різдвяних свят; - Великоднє свято. | Жовтень Грудень Січень Квітень | Педагогічний колектив |
ІІ. | Робота з педагогами | ||
1. | Взяти участь у акціях: - до Дня вшанування учасників бойових дій; - до Дня міста. | Педагогічний колектив | |
2. | Провести семінар-практикум «Від національної свідомості до патріотизму» | Листопад | Вихователь-методист |
3. | Скласти методичні рекомендації для педагогів по ознайомленню дітей з: - родиною та родоводом; - використання народного фольклору. | Грудень Січень | Вихователь-методист, творча група |
4. | Організувати серед вихователів конкурс на кращу методичну розробку з патріотичного виховання. | Квітень | Вихователь-методист |
ІІІ. | Робота з дітьми | ||
1. | Залучити дітей до участі у міських святах та акціях. | Протягом року | Вихователь-методист |
2. | Організувати змагання «Козацькому роду нема переводу». | Лютий | Інструктор з фізкультури |
3. | Організувати проведення народних свят та розваг відповідоно до програми «Дитина» | Протягом року | Вихователь-методист |
4. | Провести тематичні екскурсії для дітей до природних об’єктів та пам’ятних місць міста. | Травень-листопад | Вихователі, батьки |
5. | Долучити дітей до участі в тематичних виставках по групах: - «Моя барвиста Україна. Пейзаж за вікном». - «Моя сім’я – моя фортеця». - «Знай і люби свій край». - Великодній вернісаж. - Таланти моєї родини. | Жовтень Грудень Лютий Квітень Травень | Вихователь-методист |
6. | Проводити тематичні заняття з патріотичного виховання . | 1 раз на тиждень | Вихователі |
7. | Провести літературно-музичну розвагу «Ми діти твої, Україно». | Травень | Музичні керівники |
ІV. | Робота з батьками | ||
1. | Зустрічі в родинній світлиці «Народна педагогіка про виховання дітей у сім’ї». | 1 раз на квартал | Вихователь-методист |
2. | Анкетування з метою виявлення знань про патріотичне виховання дітей. | Жовтень | Вихователь-методист |
3. | Залучення батьків до організації виставок дитячих робіт, конкурсів, свят, розваг, літературних вечорів. | Протягом року | Педагогічний колектив |
4. | Виготовити буклети з питань патріотичного виховання. | Протягом року | Вихователь-методист Вихователі |
5. | Підготувати поради та рекомендації для батьків на тему: «Виховання патріотичних почуттів у дошкільників». | Протягом року | Вихователь-методист |