/Files/images/gruppa__2/image.jpg

Група № 2 "Золотий ключик"
для дітей 6-го року життя

Девіз групи

В групі нашій діти всі,

просто Ключики Золоті!

Вчаться добре малювати,

гарно звуки промовляти.

Математику ми любимо і про мову не забудемо,

А підемо в школу ми - бажання виконаємо всі!!!


/Files/images/gruppa__2/img_6651.jpg

Вихователь: Виходцева Ірина Кузьмінічна

Освіта: вища

Стаж роботи: 28 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Педагогічне кредо: "Любити і цінувати кожну дитину, як свою"


Помічник вихователя: Гурбанова Зульфія Музаффарівна


Розклад освітньої діяльності на 2020/2021 навчальний рік

Вікова група Старший дошкільний вік (шостий рік життя) Група № 2
Тиждень І-ІІІ
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність 9.35-10.00
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.35-10.00
3. Мовленнєва діяльність 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
Тиждень ІІ-ІV
ПОНЕДІЛОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експерименти 9.35-10.00
3. Художньо-естетична діяльність (музична) 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ВІВТОРОК І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: досліди і експерименти 16.00-16.25
СЕРЕДА І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Мовленнєва діяльність 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність 9.35-10.00
3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 10.10-10.35
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність 16.00-16.25
ЧЕТВЕР І ПОЛОВИНА ДНЯ
Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
2. Художньо-естетична діяльність (музична) 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- 16.00-16.25
П’ЯТНИЦЯ І ПОЛОВИНА ДНЯ
1. Особистісний розвиток : соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей 9.00-9.25
- 9.35-10.00
ІІ ПОЛОВИНА ДНЯ
- 16.00-16.25


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ:

ПАМ'ЯТКИ ІЗ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/2_prazdnik_pap/167766.002.jpg

Профілактика травматизму серед дітей дошкільного віку

І. Електробезпека

1. Не залишати дітей з увімкненими електроприладами (праска, телевізор,

настільна лампа, електрообігрівач, магнітофон, комп'ютер тощо).

2.Не дозволяти дітям вмикати та вимикати електроприлади.

3. На розетки поставити заглушки.

4. Не вмикати в одну розетку більше ніж два електроприлади.

5. Не прикрашати новорічну ялинку одночасно електрогірляндами і «дощиком» із фольги: це може призвести до короткого замикання і пожежі.

ІІ. Безпека користування газовими приладами

1. Не залишати дітей наодинці з увімкненими газовими приладами.

2. Не дозволяти дітям торкатись до газових приладів, вмикати та вимикати їх.

3. Не обігрівати приміщення за допомогою газової плити: це можепризвести до отруєння продуктами згоряння. Найбільш чутливими до отрути є діти.

III.Пожежна безпека

1.Джерела вогню (сірники, запальнички та ін.) потрібно зберігати у недоступному для дітей місці.

2. Легкозаймисті речовини (спирт; рідини, що містять спирт; лаки; фарби; розчинники; бензин; олію та ін.) потрібно зберігати в недоступному для дітей місці.

3. Під час відпочинку на природі не потрібно розпалювати і дозволяти це робити дітям.

4. Не дозволяти дітям користуватись відкритим вогнем.

5. За потреби спалювання сміття робити за відсутності дітей.

6. Не курити в присутності дітей і не залишати недопалки.

IV.Безпека в побуті

1. Загальні вимоги

1.1. Навчити дитину безпечних ігор. Не дозволяти проводити ігри, пов'язані зі схованками в шафах та інших предметах, що зачиняються, за занавісками та з пересуванням у темряві.

1.2. Якщо дитина має окрему кімнату, то всі її речі мають знаходитись на висоті піднятої руки. Слід стежити, щоб у дитини не було потреби діставати щось зі стільця чи табуретки. Над ліжком не повинні висіти ніякі предмети.

1.3. Лампи в електроприладах повинні бути повністю закриті плафонами.

1.4. Гострі, ріжучі, колючі і крихкі предмети повинні знаходитись, у недоступному для дітей місці.

1.5. Особливу увагу потрібно звернути на зберігання ліків. Лаки повинні зберігатися зачиненій шафі.

1.6. Іграшки не повинні бути небезпечними для дитини (лазерні іграшки, кулькові та водяні пістолети). Якщо іграшка розбираєгься, то її складові частини за розмірами повинні бути такими, що не вміщаються в рот, ніс, вухо. Перевірте іграшки щодо можливості розбивання (осколки можуть поранити дитину).

1.7. Із сумісними іграми з дітьми не використовуйте петарди.

2.Безпека на кухні

2.1. Столові прибори для дитини повинні бути такими, що не б'ються.

2.2. Обідній стіл та стілець повинні бути дібрані відповідно до росту дитини.

2.3. Над обіднім столом не повинні висіти полиці або окремі предметикухонного обладнання.

2.4.Усі спеції, як сипкі так і рідкі, повинні зберігатись у недоступному длядитини місці.

2.5. Якщо виникла потреба користуватися виделкою і ножем, то їжу дитині повинні порізати дорослі.

2.6. Краї чашок та склянок не повинні мати тріщин і щербинок.

2.7. На плиті ручки сковорідок і носик чайника потрібно повернути до стіни.

2.8. Гарячу їжу необхідно розливати лише на столі, а не переносититарілки з нею від плити до столу.

2.9. У присутності дитини бажано користуватися конфорками другого ряду.

2.10. Якщо дитина не дістає до крана з водою, то вона може користуватися змоченим рушником.

2.11. Двері кухні з боку коридору повинні закриватися на гачок,розміщений у третій частині зверху.

3. Безпека у ванній кімнаті

3.1. Для дитини слід мати дитячі миючі засоби. Миючі засоби, якими користуються дорослі, є шкідливими для дитини і повинні зберігатись в недоступному для місці.

3.2. Підлогу потрібно покривати не слизьким килимком.

3.3. Двері ванної кімнати повинні закриватись на гачок чи засув, розміщений у третій частині, зверху.

3.4. Не можна залишати дітей наодинці під час купання.

4. Безпека на балконі

4.1. Не можна залишати дітей на балконі.

4.2. Не можна дозволяти дітям проводити рухливі ігри на балконі

4.3. На балконі потрібно закрити щілини, через які можуть випадати дитячі іграшки.

4.4. У присутності дітей не можна нахилятися із балкона.

4.5. Балкон повинен закриватись із кімнати на гачок чи засув, розміщений у третій частині зверху.

5. Попередження травматизму під час відпочинку

5.1. Не залишайте дітей без нагляду.

5.2. Перевірте обладнання дитячого майданчика, щоб запевнитися у відсутності чинників, що можуть спричинити травмування. Особливо уважно обстежте пісок: у ньому можуть міститися скло та гострі металеві предмети.

5.3. Огляньте територію навколо будинку і перевірте наявність відкритих підвалів, каналізаційний люків, ям, електрощитів, недобудованих об'єктів, стоянок автотранспорту тощо.

V. Безпека дорожнього руху

1. Виконуйте правила дорожнього руху.

2. Проаналізуйте місце проживання на предмет оцінку інтенсивності дорожнього руху.

3. Дозволяйте старшим дітям самостійно переходити дорогу за повної відсутності руху: автотранспорту або велосипедистів.

4. Пам'ятайте, отруйні гази машин — небезпечні для дітей.

Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку

Шановні батьки!

Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання – забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортного травматизму важливу роль відіграє робота дорослих з роз’яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованості на вулицях і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, вам необхідно:

- не подавати дітям негативного прикладу, порушуючи правила дорожнього руху;

- не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

- вчити переходити вулицю на зелене світло світлофора, користуватися підземним переходом;

- на власному прикладі вчити користуватись нерегульованим пішохідним переходом;

- при перетині вулиці нерегульованим пішохідним переходом радити дітям йти в загальній масі пішоходів, бо дитина сама ще не завжди здатна оцінити дорожню ситуацію;

- не дозволяти дітям з’являтися зненацька перед транспортними засобами;

- вчити дітей правильно обходити транспорт на зупинках (трамвай – спереду, тролейбус, автомобіль та автобус – позаду);

- не дозволяти дітям самостійно користуватися громадським транспортом;

- не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

- не дозволяти дітям грати з м’ячем,кататися на велосипеді,ковзанах, роликах, лижах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу від неї.

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666362626.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666367546.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666377372.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666381654.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666386608.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666393029.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666397728.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1585666402309.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1587229509905.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586598143436.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586598147130.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586598152145.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586598191874.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/вензель.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586757278658.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586757283769.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1586757288231.jpg

Кращі мультики українською мовою - wym-1585291306314

Творимо разом з дітьми: ідеї виготовлення пасхальних курчат - wym-1585291506378
Вчимо назви пальчиків - wym-1585291582056
Домашня лабораторія: як виробити кінетичний пісок, пластилін, пальчикові фарби та інше - wym-1585291824790

/Files/images/2_prazdnik_pap/вензель.jpg

ЯК РОЗВАЖИТИ ДИТИНУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ - wym-1584776412177
Навчальне відео:

wym-1584704695470 - повторюємо кольори

wym-1584704747233 - збірка розвиваючих уроків для дітей

wym-1584704882102-мультфільм "Місяці і пори року"

wym-1584704948948-пізнавальне відео про символи України

wym-1584705068898- види транспорту для дітей

wym-1584705110658-вчимо геометричні фігури

wym-1584705168949-фізкультхвилинка для дітей

wym-1584705912395- розвиваючі заняття для дітей вдома

/Files/images/2_prazdnik_pap/вензель.jpg

ПОРОБКИ З ПІДРУЧНОГО МАТЕРІАЛУ, ПЛАСТИЛІНУ ТА ІНШОГО

wym-1584705669217 - Як зробити лілію своїми руками (аплікація з паперу)

wym-1584705739004- Оригінальні подарунки своїми руками

wym-1584705784373 - Вироби з пластиліну для дітей

wym-1584705973865т - Вироби до Великодня з дітьми своїми руками

/Files/images/FB_IMG_1584774501431.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1584774506973.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1584774512977.jpg

/Files/images/2_prazdnik_pap/FB_IMG_1584774517562.jpg

Ось так весело та цікаво ми живемо

Ліплення "Пірамідка"

/Files/photogallery/IMG-9623b61e559d7a4f0a4c08ca4822f8f7-V.jpg

/Files/images/IMG-5f9478d3e6e307662cdf50f2d9960a56-V.jpg

/Files/images/IMG-74e024478191b2ec1b145b046d4beeac-V.jpg

/Files/images/IMG-3d9a756d4fd0703927ed02824e4a7cb7-V.jpg

/Files/images/IMG-865b402cbff5489e895256ecd703f75e-V.jpg

Обід у нашому садочку

/Files/images/IMG-189893cec6426626fa85051fba6aa764-V.jpg

/Files/images/IMG-c34171e9f46b1e81b52abd1fc264429d-V.jpg/Files/images/IMG-537c282dc2a7330c896fa3c5da3a7d1e-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 749